پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در دوازدهمین جشنواره استانی مالک‌اشتر به‌عنوان موفق‌ترین پایگاه بسیج دانشجویی در استان خراسان رضوی انتخاب شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۴۴
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
  بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، موفق‌ترین پایگاه در استان

به گزارش خبرگزاری بسیج خرسان رضوی از گناباد، سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه حجاب دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ارکان تأثیرگذار در مسائل کشور هستند.

 وی با اشاره به شبهه‌افکنی دشمن به‌ویژه در فضای مجازی افزود: دشمن در فضای مجازی باهدف تأثیرگذاری بر افکار نسل جوان اقدام کرده است. ازاین‌رو دانشجویان بسیجی باید در راستای برگزاری برنامه‌های تبیینی و در جهت پاسخ به سؤالات و شبهات دانشجویان برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد داشته باشند.

 وی با تأکید به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشاره و تصریح کرد: جامعه بشری در برابر این جنایات فقط شعار حقوق بشر می‌دهد.

 در پایان این نشست، فرمانده بسیج گناباد لوح افتخار سازمانی موفق‌ترین پایگاه بسیج دانشجویی استان را از سوی سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد و کمیل مخدراتی فرمانده سابق پایگاه بسیج دانشجویی این دانشگاه اهدا کرد.

 همچنین در این جلسه از سلیمانی فرمانده سابق پایگاه حجاب بانوان قدردانی و خانم باباپور به‌عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار